MESLEK YÜKSEKOKULUMUZ ÖĞRENCİLERİMİZİN YAZ OKULU KAPSAMINDA DERS ALMASINA İLİŞKİN USUL VE ESASLAR
* Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği’nin 17'nci maddesi uyarınca Üniversitemiz bünyesinde bütünleme sınavı uygulaması bulunmakta olup yaz okulu uygulaması bulunmamaktadır.
* Yaz okulu kapsamında diğer üniversitelerden ders almak isteyen öğrencilerimiz Üniversitemiz Senatosunun 21.09.2017 tarih ve 2017/112 sayılı kararına istinaden aşağıda belirtilen ilkeler doğrultusunda ders alabileceklerdir.
1. Başka bir üniversitenin yaz okulunda almak istenilen derslerle ilgili Yüksekokulumuza yapılacak yaz okulu başvuruları 5 Temmuz ve 4 Ağustos 2023 tarihleri arasında mesai saati bitimine (17:00) kadardır.
2. Yaz okulu kapsamında ilk defa, tekrar veya not yükseltmek amacıyla dersler alınabilir. Ayrıca, 3.00 genel not ortalamasının sağlanması halinde bir üst sınıftan da dersler alınabilir.
3. Öğrenciler kayıt olduğu yıldaki, diploma programının taban puanından daha yüksek olan eşdeğer diploma programlarının bulunduğu üniversitelere başvuru yaparak müfredatlarında bulunan derslerden bölüm başkanlıkları tarafından uygun görülen en fazla 3 dersi alabilirler.
4. Yaz Okulu Başvurusu İçin Gerekli Belgeler:
- Başvuru dilekçesi (Yaz okulu öğrenci başvuru dilekçesi için tıklayınız)
- Transkript
- Ders alacağı Üniversitenin taban puanı ve türü
- Yaz okuluna gidilecek Üniversiteden alınacak derslerin içeriği
- Ders alacağı Üniversitenin/Meslek Yüksekokulun yaz okulu takvimi
5. Yaz okulunda alınmak istenen dersler öğrenci tarafından belirlenip bu derslerin içerikleri derslerin alınacağı üniversitelerden temin edinilir.
6. Öğrenciler yaz okulu kapsamında ders alacakları üniversite, bölüm, ders isimleri ve ders içeriklerini, üniversitemizdeki karşılıkları olan ders isimleri ve kodları ile kişisel bilgilerini içeren dilekçesini imzaladıktan sonra taratarak veya düzgün bir şekilde fotoğraf çekerek akademik danışmanlarının e-posta adreslerine göndermelidirler.
7. Akademik danışmanlar gerekli kontrolleri yaptıktan sonra belgelerde herhangi bir eksiklik veya yanlışlık durumu söz konusu ise geri öğrenciye iletmelidir. Eğer ki belgeler doğru ve eksiksiz ise, akademik danışmanlar ilgili öğrencinin evrakını imzaladıktan sonra İdareye veya tbmyo@kmu.edu.tr mail adresine teslim etmelidir.
8. Uygun görülen başvurular Meslek Yüksekokulumuz web sayfasında her hafta cuma günü ilan edilecektir.
[Yaz Okulu Başvurusu süresince bilgi almak için Danışmanınız ile iletişime geçebilirsiniz.]