Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi/ Yönetim Bilişim Sistemleri ABD

YAYINLAR

2021 Yılı Yayınları
 
ADA, Serkan (2021). "Salgın Sonrası Dönemde Yeni 'Dijital' Normal". Nobel Bilimsel.
 
TUNCER, İlhami (2021). "The relationship between IT affordance, flow experience, trust, and social commerce intention: An exploration using the S-O-R paradigm", Technology in Society (SSCI), Vol. 65, May 2021 (DOI: https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2021.101567).
 
TUNCER, İlhami (2021). "Sosyal Destek, Sosyal Ticaret Güveni ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma", Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (TR Dizin), (42) , 112-122 (DOI: https://doi.org/10.30794/pausbed.696098).
 
TUNCER, İlhami, Karaboğa, Kazım (2021). RFM Metriklerini Kullanarak Kümeleme Yöntemi ile Müşteri Bölümlendirme: Perakende Sektöründe Bir Uygulama, Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi (TR Dizin), Cilt: 56, Sayı: 1, 411-425 (DOI: http://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.21.03.1538).
 
 
 
2020 Yılı Yayınları
 
 
ADA, Serkan (2020). Bilgi ve İletişim Teknolojilerinde Güncel Konular, Eğitim Yayınevi, Konya.
 
AK, Murat (2020). “Sosyal Medyanın Örgütsel İletişimdeki Rolü”. S. Ada (Ed.), Bilgi ve İletişim Teknolojilerinde Güncel Konular içinde (59-87. ss.). Eğitim Yayınevi, Konya.
 
Arslandere, Murat, TUNCER, İlhami, & ADA, Serkan (2020). “The Impact of ICT Use in Promotional Activities on Export Performance: An Empirical Investigation”, Business & Management Studies: An International Journal (TR Dizin), 8(2), 2384-2413.
 
Arslandere, Murat, ADA, Serkan, & TUNCER, İlhami (2020). “The Effects of Using Internet-Based Export Marketing Information Sources on Export Market Growth Capability”, Journal of Business Research-Turk (TR Dizin), 12 (4), 3333-3349.
 
Pekel, E., AKKOYUNLU, M. C., Akkoyunlu, M. T., & Pusat, S. (2020). Decision tree regression model to predict low-rank coal moisture content during convective drying process. International Journal of Coal Preparation and Utilization, 40(8), 505-512.
 
TUNCER, İlhami (2020). “Customer Experience in the Restaurant Industry: Use of Smart Technologies”, Evrim Çeltek (Ed.) In Handbook of Research on Smart Technology Applications in the Tourism Industry (pp. 254-272). IGI Global.
 
TUNCER, İlhami (2020). “Dijital Bankacılıkta Müşteri Deneyiminin Artırılmasında Yapay Zekanın Kullanımı”, Serkan Ada (Ed.) Bilgi ve İletişim Teknolojilerinde Güncel Konular (ss. 90-117). Eğitim Yayınevi.