Toplantı Takvimi
10 Eylül 2025 (Çarşamba)
16 Ekim 2025 (Perşembe)
4 Kasım 2025 (Salı)
2 Aralık 2025 (Salı)
6 Ocak 2025 (Salı)
10 Şubat 2025 (Salı)
3 Mart 2025 (Salı)
DİKKAT: Etik Kurul başvurusunda bulunacak kişilerin başvuru belgelerini ıslak imzalı hali ile tarayıp Etik Kurul Sekreterliğine e posta olarak veya USB aracılığıyla göndermesi ve başvuru belgelerinin aslını elden teslim etmesi gerekmektedir. E-postadan gönderilmeyen çalışmalar kabul edilmeyecektir.
DİKKAT: Revize istenen çalışmalar sonraki iki (2) toplantıya kadar düzeltilmiş hali ile başvurulmadığı durumunda reddedilecektir. Bu durumdaki çalışmalar daha sonraki toplantılara ancak "yeni başvuru" olarak işleme alınabilir.
DİKKAT: Etik kurula başvuru için son gün toplantıdan bir önceki haftanın CUMA günüdür.
DİKKAT: Özgeçmiş hariç her belgede tüm araştırmacıların imzası olmalıdır (paraf değil). Her araştırmacı kendi özgeçmişine imza atması yeterlidir.
NOT: Bilgilendirilmiş Gönüllü Onam Formu'ndaki "Araştırmanın Amacı" başlığı altına ilgili işlemlerin detaylı ve gönüllülerin kolayca anlayabileceği şekilde yazılması gerekmektedir. (Örnek: Kan alma işlemi; yetkili kişi tarafından gönüllüden oturur vaziyette sağ koldan 5 ml kan alınacaktır.)
Etik Kurul Sekreterlik: mabasak@kmu.edu.tr (Mehmet Ali BAŞAK)
ETİK KURUL BAŞVURU EVRAK BİLGİLERİ
Bilgilendirilmiş Gönüllü Olur Formu
ETİK KURUL ÜYELERİ
|
GÖREVİ |
ADI SOYADI |
|---|---|
|
Başkan |
Prof. Dr. Ahmet ASLAN |
|
Başkan Yardımcısı |
Doç. Dr. Dilek ATİK |
|
Üye |
Prof. Dr. Harun ALP |
|
Üye |
Doç. Dr. Bülent IŞIK |
|
Üye |
Doç. Dr. Rahim KOCABAŞ |
|
Üye |
Doç. Dr. Samed ŞATIR |
|
Üye |
Doç. Dr. Özlem DÜLGER |
|
Üye |
Dr. Öğr. Üyesi Burcu SANAL YILMAZ |
|
Üye |
Dr. Öğr. Üyesi Usame Ömer OSMANOĞLU |
|
Üye |
Dr. Öğr. Üyesi Osman ULUSAL |
|
Üye |
Dr. Öğr. Üyesi Merve AKGÜL GÜNAY |
|
|
|
|
Üye (Hukukçu) |
Dr. Öğr. Üyesi Zeynep HOŞ |
|
Sekreter |
Mehmet Ali BAŞAK |