31.12.2023 TARİHLİ ÖĞRETİM ELEMANI ALIMI YEDEK ADAY DUYURUSU
Üniversitemiz Rektörlüğü ve bağlı birimlerinde 2547 sayılı Kanun ile Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin ilgili maddeleri gereğince öğretim elemanı alım ilanımız 31 Aralık 2023 tarihinde Resmi Gazete’de ve web sayfamızda yayınlanmıştır.
Adayların seçiminde "Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav İle Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmelik" hükümlerince değerlendirme yapılmış olup sonuçlar 31 Ocak 2024 tarihinde Üniversitemiz web sayfasında yayımlanmıştır.
Asil adaylardan atanmaya hak kazananların belirtilen süre içerisinde istenen belgeleri teslim etmeyen adayların yerine daha önce ilan edilen aşağıdaki yedek adaylar atanmaya hak kazanmıştır.
Birimi |
Adı SOYADI |
Durumu |
Rektörlük (Bilgi İşlem Daire Başkanlığı) |
Nu** DÜ*** |
YEDEK |
Rektörlük (Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü) |
Hi**** ÇE*** |
YEDEK |
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu |
Em** LE******** |
YEDEK |
Adayların istenen belgeleri en geç 01 Mart 2024 tarihi mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına elden teslim etmeleri gerekmektedir. İstenen belgeleri süresinde teslim etmeyen aday hakkından vazgeçmiş sayılacaktır.
Bu duyuru tebliğ niteliğinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
İSTENEN BELGELER:
1. Lisans mezuniyet belgesi
2. Lisans transkript belgesi
3. Yüksek lisans Belgesi (Özel şartlarda belirtilmişse)
4. Doktora Belgesi (Özel şartlarda belirtilmişse)
5. ALES belgesi
6. Hizmet belgesi (Halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar için e-devletten alınan hitap hizmet dökümü)
7. Özel Şartlarda Belirtilmişse Tecrübe Belgesi (Tecrübenin lisans eğitiminden sonra olması, tecrübenin tespiti için çalışılan kurumdan alınacak tecrübe belgesinde gösterilen sürelerin SGK’ya ödenecek primler ile uyumlu olması gerekmektedir.)
8. Öğretim Elemanı Başvuru Formu (Şahsen veya posta yoluyla başvuracaklar için Üniversitemiz web sitesinden elektronik ortamda başvuruyu tamamladıktan sonra sistemden alınacaktır)
9. Özgeçmiş
Adaylardan istenen diploma ve diğer belgelerin suretleri, asılları adaylarca ibraz edilmesi kaydıyla kurumumuzca tasdik edilerek işleme alınacaktır.
İlgili adaylara önemle duyurulur.
REKTÖRLÜK
İletişim Adresi ve Telefonu:
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörlüğü
Personel Daire Başkanlığı Yunus Emre YerleşkesiMerkez / KARAMAN
İletişim Telefonu : 0 (338) 226 2044 ve 226 20 00 / 2042