EKPSS 2024 yerleştirme sonuçlarına göre Üniversitemize açıktan ataması yapılacak adayların, aşağıda gösterilen belgelerle birlikte en geç 6 Mart 2024 Çarşamba günü mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER:
A- GENEL BELGELER
1) EKPSS Yerleştirme sonuç belgesi (internet çıktısı)
2) EKPSS sınav sonuç belgesi (internet çıktısı)
3) TC Kimlik Numarası Beyanı(Nüfus Cüzdanı veya Kimlik Belgesi Fotokopisi)
4) Öğrenim belgesi (aslı veya tasdikli örneği)
5) Bilgisayar İşletmeni sertifikası veya Transkript (aslı veya tasdikli örneği)
6) Erkek adaylar için askerlik belgesi ( e-Devlet uygulamasından alınabilir)
7) Adli sicil belgesi ( e-Devlet uygulamasından alınabilir)
8) Engel durumun gösterir sağlık kurulu raporu (aslı veya tasdikli örneği)
9) Mal bildirimi (Kurumumuzda doldurulacaktır)
11) Özgeçmiş (Kurumumuzda doldurulacaktır)
12) Vesikalık fotoğraf (8 adet)
13) SGK tescil ve hizmet dökümü ( e-Devlet uygulamasından alınabilir)
Adaylardan istenen diploma ve diğer belgelerin suretleri, asılları adaylarca ibraz edilmesi kaydıyla kurumumuzca tasdik edilerek işleme alınacaktır.
* Başvuruda istenen belgelerle ilgili aşağıda belirtilen iletişim numaralarıyla görüşünüz.
İlgili adaylara önemle duyurulur.
REKTÖRLÜK
İletişim Adresi ve Telefonu:
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörlüğü
Personel Daire Başkanlığı Yunus Emre Yerleşkesi / KARAMAN
İletişim Telefonu : 0 (338) 226 2044 ve 226 20 00 / 3353