KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ
KAMİL ÖZDAĞ FEN FAKÜLTESİ
ÖĞRENCİLERİNİN YAZ OKULU KAPSAMINDA DERS ALMASINA İLİŞKİN USUL VE ESASLAR
* Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği’nin 17'nci maddesi uyarınca Üniversitemiz bünyesinde bütünleme sınavı uygulaması bulunmakta olup yaz okulu uygulaması bulunmamaktadır.
* Yaz okulu kapsamında diğer üniversitelerden ders almak isteyen öğrencilerimiz Üniversitemiz Senatosunun 21.09.2017 tarih ve 2017/112 sayılı kararına istinaden aşağıda belirtilen ilkeler doğrultusunda ders alabileceklerdir.
1. Başka bir üniversitenin yaz okulunda almak istenilen derslerle ilgili Fakültemize yapılacak yaz okulu başvuruları 28 Haziran 2024 ve 31 Temmuz 2024 tarihleri arasında mesai saati bitimine (17:00) kadardır.
2. Yaz okulu kapsamında ilk defa, tekrar veya not yükseltmek amacıyla dersler alınabilir. Ayrıca, 3.00 genel not ortalamasının sağlanması halinde bir üst sınıftan da dersler alınabilir.
3. Öğrenciler kayıt olduğu yıldaki, diploma programının taban puanından daha yüksek olan eşdeğer diploma programlarının bulunduğu üniversitelere başvuru yaparak müfredatlarında bulunan derslerden bölüm başkanlıkları tarafından uygun görülen en fazla 3 dersi alabilirler.
4. Yaz Okulu Başvurusu İçin Gerekli Belgeler:
- Başvuru dilekçesi (Yaz okulu öğrenci başvuru dilekçesi için tıklayınız)
- Transkript
- Ders alacağı Üniversitenin taban puanı ve türü
- Yaz okuluna gidilecek Üniversiteden alınacak derslerin içeriği
- Ders alacağı Üniversitenin/Fakültenin yaz okulu takvimi
5. Yaz okulunda alınmak istenen dersler öğrenci tarafından belirlenip bu derslerin içerikleri derslerin alınacağı üniversitelerin ilgili sayfasından temin edinilir.
6. Öğrenciler yaz okulu kapsamında ders alacakları üniversite, bölüm, ders isimleri ve ders içeriklerini, üniversitemizdeki karşılıkları olan ders isimleri ve kodları ile kişisel bilgilerini içeren dilekçesini imzaladıktan sonra taratarak veya düzgün bir şekilde fotoğraf çekerek akademik danışmanlarının e-posta adreslerine göndermelidirler.
7. Akademik danışmanlar gerekli kontrolleri yaptıktan sonra belgelerde herhangi bir eksiklik veya yanlışlık durumu söz konusu ise geri öğrenciye iletmelidir. Eğer ki belgeler doğru ve eksiksiz ise, akademik danışmanlar ilgili öğrencinin evrakını imzaladıktan sonra öğrenciye iletmelidir. Öğrenci ilgili tüm belgeleri bölüm sekreterliklerine veya fen@kmu.edu.tr mail adresine teslim etmelidir.
8. Uygun görülen başvurular fakültemiz web sayfasında ilan edilecektir.
ÖNEMLİ NOT: GMAİL UZANTILI GÖNDERİLEN DOSYALAR AÇILMAMAKTADIR. DİĞER EPOSTA ADRESLERİNDEN GÖNDERİNİZ.