|
Erişim düzenlemeleri yapılmış durumdadır. Her bir yayıncıya ait koleksiyonu takip etmek için aşağıdaki linkleri takip ediniz. Nature Publishing Group ile ilgili son gelişmeler.
Nature Geoscience – İlk etki faktörü 8.108* Nature Geoscience, Yayınlanmaya başladığı 2008 yılından bu yana bu konuda yüksek kaliteli araştırmalara yer vermesi sebebi ile 2009 yılı Jornal Citation Report (Dergi Alıntı Raporu) Bilim Edisyonu Çoklu kategorisi Jeolojik Bilimler alanında birinci sırada listelenmiştir. Polymer Journal –NPG tarafından 2010 itibari ile sağlanıyor The Society of Polymer Science Japonya (SPSJ) resmi yayın organıdır. Polymer Journal NPG’nin fiziksel bilim portföyüne tam uyumlu bir yayındır. Polimer bilimi ile ilgili önemli makaleler NPG'nin en önemli dergisi Nature ve aynı zamanda Nature Materials, Nature Physics, Nature Nanotechnology ve Nature Chemistry dahil diğer Nature markalı dergilerde de düzenli olarak yayınlanmaktadır. Scientific American –nature.com adresinden erişilebilir 2011 Nisan sayısı, kozmik enflasyon teorisi, mahkemelerde beyin taramaları, antiyibotik direnç, Ölü Deniz ‘in varoluşu, deprem erken uyarı sistemleri ve keskin avlama becerilerine sahip olduğu tespit edilen tentakul yılanını konuları yer almaktadır. Palgrave Macmillan Dergileri ile ilgili son gelişmeler.
Kendisini çağdaş yüksek kalitede öğretim vakalarını yayınlamaya adamış yeni bir e-dergidir. Odak noktası, iş dünyası, devlet kurumları ve kar amacı gütmeyen kuruluşlarda bilgi teknolojilerinin gelişim, yönetim ve kullanımıdır. JITTC sadece çevrimiçi olup Journal of Information Technology (JIT) site lisansı içerisinde yer almaktadır. Comparative European Politics – Özel Sayısı: AB Çalışmalarında Ana Sosyoloji Bu özel sayıdaki makaleler, sosyolojik çalışmanın nasıl ve hangi şartlarda Avrupa entegrasyon teorisinin ana yaklaşımları: yapısalcılık, kurumsalcılık, çok seviyeli yönetim ve hükümetler arası ilişkiler konularına dahil edilebileceğini göstermektedir. Journal of Brand Management - Yeni Yönetim Koleksiyonu 4: Özel sayı Koleksiyonu Bu yeni koleksiyon, üç yıla yayılan, derginin yedi özel sayısını içermektedir. ( Cilt 15- 17 / 2007 ortalarından 2010 ortalarına kadar). Özel yayınların konuları çeşitlidir; Marka Değerleri ve Marka Yönetimi; Lüks markalama; Kurumsal Pazarlama ve Organizasyon Markalama, Marka Yönetimi ve Müşteri Deneyimi. Bunlar aynı zamanda, özellikle Kuzey ülkeleri markalarını ve Asya'daki alım alışkanlıklarını kapsayan bölgesel marka yayınlarıdır. Bu örnek makaleler, Journal of Brand Management’nın derinlemesine analizini yansıtmaktadır.
*2009 Journal Citations Report (2009 Dergi Atıf raporu) (Thomson Reuters, 2010) |
|