Üniversitemiz yemekhanesinde, 27.12.2010 tarihinden itibaren “Akıllı Kart Sistemine” geçileceğinden dolayı mevcut personel kimlik kartlarının otomasyon sistemine göre yükleme yapılabilme özelliğine sahip olup olmadığının tespiti ve yükleme yapılamayan kimlik kartlarının anılan tarihten önce yükleme yapılabilecek kimlik kartları ile değişimlerinin sağlanması gerekmektedir.
Değişmesi gereken personel kimlik kartları için Bilgi İşlem Daire Başkanlığına başvuruda bulunmanız gerekmektedir.
İlgililere duyurulur.
NOT:
Üniversite personeline/öğrencisine dağıtılacak kartlar “Akıllı Kart” olarak adlandırılmış olup, üzerinde manyetik çip mevcuttur. Akıllı Kartların üniversite içinde personel/öğrenci kimlik kartı olarak ve Üniversite yemekhanelerinde günlük yemek kartı olarak kullanım özellikleri bulunmaktadır
Akıllı Kartlara yemek ücreti yüklemek için yükleme merkezlerine gidilerek yükleme yapılacaktır.
Üniversitemiz Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından eski personel kimlik kartları imza karşılığı geri alınacak yeni personel kimlik kartları personele verilecektir. Bu kartlar Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi personel kimlik kartı olarak kullanılacaktır.