Üniversitemiz öğrencilerinin 2021–2022 eğitim–öğretim yılı güz yarıyılı kayıt yenileme işlemleri ve danışman onayları
20-24 Eylül 2021 tarihleri arasında yapılacaktır.
Kayıt yenileme işlemlerinizi sorunsuz bir şekilde tamamlayabilmek için lütfen aşağıdaki açıklamaları dikkatlice okuyunuz.
Ders kayıt işlemi; 2021 yılında üniversitemize yeni kayıt olan birinci sınıf öğrencilerimiz dahil güz dönemi kayıt yenileme işlemleri öğrenci bilgi sistemi üzerinden öğrenci tarafından danışman onayına gönderilerek kesinleştirme işlemi sonrasında danışman öğretim elemanları tarafından onay verilmesiyle yapılacaktır. Danışman onayının verildiğine emin olunuz. Hazırlık Sınıfı eğitimi alacak olan öğrencilerimizin ders kayıtları, varsa katkı payı/öğrenim ücretlerini ödedikten sonra danışman öğretim elemanı tarafından yapılacaktır.
Danışman öğretim elemanınızı Öğrenci Bilgi Sistemindeki Genel İşlemler menüsü içerisinde bulunan Danışman Bilgileri alanından öğrenebilirsiniz.
Varsa yatırmanız gereken katkı payı/öğrenim ücreti miktarını Öğrenci Bilgi Sistemindeki Ders ve Dönem İşlemleri menüsü içerisinde bulunan Ders Kayıt alanından öğrenebilirsiniz.
İkinci öğretim öğrencileri, program süresini doldurmuş normal öğretim öğrencileri ve ikinci üniversite olarak üniversitemize kayıt olan öğrencilerin kayıt yenileme işlemlerine başlayabilmeleri için öncelikle katkı payı/öğrenim ücretini Ziraat Bankası ATM'lerinden veya internet bankacılığından 20-24 Eylül 2021 tarihleri arasında ödemeleri gerekmektedir. Katkı payı/öğrenim ücreti ödemelerinin belirtilen banka ATM'lerinden yapılabilmesi için; ATM'lerin "Ödemeler", "Üniversite Ödemeleri", "Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi" menüsünden öğrenci numarasının girilmesi gerekmektedir. ATM'lerden ödeme işlemi yapabilmek için banka hesabının bulunmasına gerek yoktur. "Giriş" tuşuna basarak işlemler gerçekleştirebilir.
Program süresini doldurmamış normal öğretim öğrencileri ile ilgili dönemde alması gereken dersi bulunmayan beklemeli öğrencilerimiz katkı payı/öğrenim ücreti ödemeyeceklerdir.
Yatay geçiş ile üniversitemize yeni kayıt yaptıran öğrencilerimiz intibak işlemlerinin tamamlanmasından sonra ders kayıtlarını danışman öğretim elemanları ile birlikte yapacaklardır.
Ders kaydı yapan tüm öğrencilerimizin kendi sayfalarına girerek danışman onayının yapılıp yapılmadığını ve ders kaydının doğru olup olmadığını kontrol etmeleri gerekmektedir. Aksi halde ders kaydında yapılan olası hatalardan öğrenci sorumlu olacaktır.
Ders Kayıt Kılavuzu İçin Tıklayınız. Öğrenci Bilgi Sistemi’ne ilk defa giriş yapan öğrencilerimiz; Ekranda yer alan "Şifre Sıfırlama" butonuna basarak yeni şifre alacaklardır. Ders Kayıt Kılavuzu için tıklayınız.
Öğrenci Bilgi Sistemine Giriş İçin Tıklayınız.
Öğrenci Numaranızı Bilmiyorsanız Öğrenmek İçin Tıklayınız.
Öğrenim Ücreti/Katkı Payı Miktarları Tablosu İçin Tıklayınız.
2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Akademik Takvimi İçin Tıklayınız.