Sevgili öğrencimiz
Her yıl katlanarak artan binlerce öğrenci arasından seçilerek üniversitemize yerleştirilmiş bulunmaktasınız. Sizleri içtenlikle kutlar göstermiş olduğunuz başarının devamını dileriz. Kayıt işleminizin sorunsuz bir şekilde tamamlanabilmesi için lütfen aşağıdaki açıklamaları dikkatlice okuyunuz.
Üniversitemize DGS Ek Yerleştirme ile yerleşen öğrencilerimizin 09 – 13 Kasım 2015 tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına aşağıda belirtilen belgeler ile şahsen başvurmaları halinde kayıtları yapılacaktır.
2015 – 2016 eğitim – öğretim yılı dersleri 28 Eylül 2015 tarihinde başlamıştır. Yeni kayıt yaptıran öğrenciler Yönetim Kurullarınca intibak işlemleri tamamlandıktan sonra danışman öğretim elemanları ile birlikte ders kayıtlarını yapacaklardır.
Normal öğretim programlarına yerleşen öğrenciler öğrenci katkı payı ödemeyeceklerdir.
İkinci öğretim programlarına yerleşen öğrencilerin öğrenim ücreti tahsilatları başlamıştır. Bulundukları yerdeki en yakın T.C. Ziraat Bankası ATM'lerinden veya internet şubesinden 13 Kasım 2015 Cuma günü mesai bitimine kadar öğrenim ücretlerini yatırmaları gerekmektedir. Öğrenim ücretini yatırabilmek için ATM'lerin "Ödemeler", "Üniversite Ödemeleri", "Karamanoğlu Mehmetbey Ünv." menüsünden öğrenci numaranızı girerek yatırabilirsiniz. ATM'lerden öğrenim ücreti yatırmak için banka hesabınızın bulunması gerekmemektedir "Giriş" tuşuna basarak işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
İkinci öğretim programlarına yerleşen şehit veya gazi yakınları (kendisi, eş ve çocukları) durumlarını gösteren belge ile başvurmaları halinde, öğrenim ücreti ödemeyeceklerdir.
Engelli öğrencilerimiz engel oranını gösteren sağlık raporunu ile başvurmaları halinde, engel oranı kadar indirimli öğrenim ücreti ödeyeceklerdir.
Öğrenci numaranızı ve ödemeniz gereken öğrenim ücreti miktarını öğrenmek için tıklayınız
Kayıt İçin Gerekli Belgeler:
1- Lise Diplomasının Aslı
2- Önlisans Diplomasının Aslı
3- Not Durum Belgesi (Transkript)
4- Transkriptte Bulunan Derslerin Ders İçerikleri