KARAMANOĞLU MEHMETBEY
ÜNİVERSİTESİ

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi

Üniversitemizin 26 Aralık 2014 Tarihli Öğretim Elemanı Alımı İlanında Değerlendirme Sonuçlarına Göre Başarılı Olan Adaylara Duyuru (19.01.2015)

Değerlendirme sonuçlarını görmek için lütfen tıklayınız.

Üniversitemizin 26 Aralık 2014 tarihli öğretim elemanı alımı ilanında, değerlendirme sonuçlarına göre başarılı olan adayların, aşağıda gösterilen belgeleri eksiksiz olarak 2 Şubat 2015 Pazartesi günü saat 17:00’ye kadar Rektörlük Personel Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.

İlgili adaylara önemle duyurulur.

REKTÖRLÜK

Atanmaya Esas İstenilen Belgeler :

1)Öğrenim belgesi (aslı veya tasdikli örneği)

2) Sağlık, adli sicil ve askerlik beyanı

3) Sigorta, Bağ-Kur veya Emekli Sandığı Belgesi (Önceden varsa)

4) 8 adet vesikalık fotoğraf

5) Mal bildirimi (Kurumumuzda doldurulacaktır.)

6) Özgeçmiş

7) Müracaat sırasında verilen belgelerin asılları veya asılları ile birlikte onaylı örnekleri

a-) Lisans transkript belgesi,

b-) ALES belgesi,

c-) Yabancı dil belgesi (Lisans düzeyinde eğitim yapan birimlere başvuru yapanlar için)

d-) Öğretim Elemanı Başvuru Formu (Başvuru esnasında Üniversitemiz web sitesinden alınan)

e-) Öğrenci Belgesi (İlan şartlarında belirtilmiş ise)

f-) Yüksek lisans belgesi veya tecrübeli olduğunu kanıtlayan belge Başvuru şartı olarak istenen kadrolar için (Tecrübenin tespiti için çalışılan kurumdan alınacak tecrübe belgesinde gösterilen sürelerin SGK’ya ödenen ödenen pirimlerle uyumlu olması gerekmektedir.)

İletişim Adresi ve Telefonu:         

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörlüğü
Personel Daire Başkanlığı Yunus Emre Yerleşkesi 70100- KARAMAN

Telefon: 0 (338) 226 - 20 43 / 33 54