Üniversitemizin Birimlerine 30.12.2020 Tarihli Öğretim Elemanı Alım İlanı Nihai Değerlendirme Sonuçları (03.02.2021)
Nihai Değerlendirme sonuçlarını öğrenmek için tıklayınız.
Üniversitemizin 30Aralık 2020 tarihli öğretim elemanı alımı ilanında, nihai değerlendirme sonuçlarına göre başarılı olan adayların, aşağıda gösterilen belgeleri eksiksiz olarak 18Şubat 2021Perşembe günü saat 17:00’a kadar Rektörlük Personel Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.
İlgili adaylara önemle duyurulur.
REKTÖRLÜK
Atanmaya Esas İstenilen Belgeler :
1)Öğrenim belgesi (aslı veya tasdikli örneği)
2) Sağlık beyanı, adli sicil ve askerlik belgesi
3)Sigorta, Bağ-Kur veya Emekli Sandığı Belgesi (Kamu görevlisi olarak çalışanlar için hizmet belgesi)
4) 8 adet vesikalık fotoğraf, kimlik fotokopisi
5) Mal bildirimi (Kurumumuzda doldurulacaktır.)
6) Özgeçmiş
7) Müracaat sırasında verilen belgelerin asılları veya asılları ile birlikte onaylı örnekleri
a-) Lisans transkript belgesi,
b-) ALES belgesi,
c-) Yabancı dil belgesi (Lisans düzeyinde eğitim yapan birimlere başvuru yapanlar için)
d-)Öğretim Elemanı Başvuru Formu (Başvuru esnasında Üniversitemiz web sitesinden alınan)
e-) Öğrenci Belgesi (İlan şartlarında belirtilmiş ise)
f-) Yüksek lisans belgesi veya tecrübeli olduğunu kanıtlayan belge, başvuru şartı olarak istenen kadrolar için (Tecrübenin tespiti için çalışılan kurumdan alınacak tecrübe belgesinde gösterilen sürelerin SGK’ya ödenen primlerle uyumlu olması gerekmektedir.)
İletişim Adresi ve Telefonu:
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörlüğü
Personel Daire Başkanlığı Yunus Emre Yerleşkesi 70200- KARAMAN
Telefon: 0 (338) 226 20 00-Dahili No: 3356 / 2043 / 2039