KPSS 2016/1 sonuçlarına göre Üniversitemize açıktan ataması yapılacak adayların, aşağıda gösterilen belgelerle birlikte en geç 29 Temmuz 2016 Cuma günü mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER:
A- GENEL BELGELER
1) KPSS yerleştirme sonuç belgesi (internet çıktısı)
2) Öğrenim belgesi (aslı veya tasdikli örneği)
3) Erkek adaylar için askerlik belgesi ( e-Devlet uygulamasından alınabilir)
4) Adli sicil belgesi ( e-Devlet uygulamasından alınabilir)
5) Sağlık beyanı (Kurumumuzda doldurulacaktır)
6) Mal bildirimi (Kurumumuzda doldurulacaktır)
7) Özgeçmiş (Kurumumuzda doldurulacaktır)
8) Vesikalık fotoğraf (8 adet)
9) Sigorta, Bağ-Kur veya Emekli Sandığı Belgesi (önceden varsa)
B- ÖZEL BELGELER
Bilgisayar İşletmeni kadrosuna yerleşen adaylar için;
- Milli Eğitim Bakanlığından onaylı “Bilgisayar İşletmeni” sertifikasının aslı veya onaylı örneği
Adaylardan istenen diploma ve diğer belgelerin suretleri, asılları adaylarca ibraz edilmesi kaydıyla kurumumuzca tasdik edilerek işleme alınacaktır.
* Başvuruda istenen belgelerle ilgili aşağıda belirtilen iletişim numaralarıyla görüşünüz.
İlgili adaylara önemle duyurulur.
REKTÖRLÜK
İletişim Adresi ve Telefonu:
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörlüğü
Personel Daire Başkanlığı Yunus Emre Yerleşkesi
KARAMAN
(Otogardan ve tren garından tek dolmuşla Üniversitemize ulaşılabilir)
İletişim Telefonu : 0 (338) 226 2044 ve 226 20 00 / 3353