KPSS 2016/2 sonuçlarına göre Üniversitemize açıktan ataması yapılacak adayların, aşağıda gösterilen belgelerle birlikte en geç 25 Ocak 2017 Çarşamba günü mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER:
A- GENEL BELGELER
1) KPSS yerleştirme sonuç belgesi (internet çıktısı)
2) KPSS sınav sonuç belgesi (internet çıktısı)
3) Öğrenim belgesi (aslı veya tasdikli örneği)
4) Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (4 Adet olarak bilgisayar ortamında doldurulacaktır)
5) Erkek adaylar için askerlik belgesi ( e-Devlet uygulamasından alınabilir)
6) Adli sicil belgesi ( e-Devlet uygulamasından alınabilir)
7) Sağlık beyanı (Kurumumuzda doldurulacaktır)
8) Mal bildirimi (Kurumumuzda doldurulacaktır)
9) Özgeçmiş (Kurumumuzda doldurulacaktır)
10) Vesikalık fotoğraf (8 adet)
11) Sigorta, Bağ-Kur veya Emekli Sandığı Belgesi (önceden varsa)
B- ÖZEL BELGELER
Bilgisayar İşletmeni kadrosuna yerleşen adaylar için;
- Milli Eğitim Bakanlığından onaylı “Bilgisayar İşletmeni” sertifikasının aslı veya onaylı örneği
Adaylardan istenen diploma ve diğer belgelerin suretleri, asılları adaylarca ibraz edilmesi kaydıyla kurumumuzca tasdik edilerek işleme alınacaktır.
* Başvuruda istenen belgelerle ilgili aşağıda belirtilen iletişim numaralarıyla görüşünüz.
İlgili adaylara önemle duyurulur.
REKTÖRLÜK
İletişim Adresi ve Telefonu:
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörlüğü
Personel Daire Başkanlığı Yunus Emre Yerleşkesi
KARAMAN
(Otogardan ve tren garından tek dolmuşla Üniversitemize ulaşılabilir)
İletişim Telefonu : 0 (338) 226 2044 ve 226 20 00 / 3353