KPSS 2021/2 sonuçlarına göre Üniversitemize açıktan ataması yapılacak adayların, aşağıda gösterilen belgelerle birlikte en geç 21 Ocak 2022 Cuma günü mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER:
A- GENEL BELGELER
1) KPSS yerleştirme sonuç belgesi (internet çıktısı)
2) KPSS sınav sonuç belgesi (internet çıktısı)
3) TC Kimlik Numarası Beyanı(Nüfus Cüzdanı veya Kimlik Belgesi Fotokopisi)
4) Öğrenim belgesi (aslı veya tasdikli örneği)
5) Erkek adaylar için askerlik belgesi ( e-Devlet uygulamasından alınabilir)
6) Avukatlık Ruhsatname (aslı veya tasdikli örneği)
7) Adli sicil belgesi ( e-Devlet uygulamasından alınabilir)
8) Kişisel Sağlık Bilgi Formu ( e-Devlet uygulamasından alınacak)
9) Sağlık beyanı (Kurumumuzda doldurulacaktır)
10) Mal bildirimi (Kurumumuzda doldurulacaktır)
11) Özgeçmiş (Kurumumuzda doldurulacaktır)
12) Vesikalık fotoğraf (8 adet)
13) SGK tescil ve hizmet dökümü ( e-Devlet uygulamasından alınabilir)
Adaylardan istenen diploma ve diğer belgelerin suretleri, asılları adaylarca ibraz edilmesi kaydıyla kurumumuzca tasdik edilerek işleme alınacaktır.
* Başvuruda istenen belgelerle ilgili aşağıda belirtilen iletişim numaralarıyla görüşünüz.
İlgili adaylara önemle duyurulur.
REKTÖRLÜK
İletişim Adresi ve Telefonu:
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörlüğü
Personel Daire Başkanlığı Yunus Emre Yerleşkesi
KARAMAN
İletişim Telefonu : 0 (338) 226 2042 ve 226 20 00 / 3353