Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca ÖYP kapsamında 30/12/2015 tarihinde ilan edilerek, elektronik ortamda başvuruları alınan Üniversitemiz araştırma görevlisi kadrolarına atanmaya hak kazanan adayların, aşağıda gösterilen belgeleri eksiksiz olarak 05/02/2016 günü saat 17:00’ye kadar Rektörlük Personel Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.
İlgili adaylara önemle duyurulur.
Atanmaya Esas İstenen Belgeler:
1-) Yerleştirme sonuç belgesi çıktısı (internet çıktısı)
2-) Lisans diplomasının aslı veya noter tasdikli örneği
3-) Varsa, Yüksek Lisans mezuniyet veya öğrenci belgesi
4-) Lisans mezuniyetinize ilişkin Transkript’in aslı
5-) Yerleştirmenize esas beyan ettiğiniz ALES sonuç belgesi
6-) Ales’ten muaf iseniz doktora eğitimini tamamladığınıza dair ya da öğretim elemanı olarak çalıştığınıza dair belge
7-)Yerleştirmenize esas beyan ettiğiniz Yabancı Dil Sınav Sonuç belgesi
8-) 12 adet fotoğraf
9-) Araştırma görevlisi olarak çalışmanıza engel bir durum olmadığına dair sağlık raporu
10-) Adli sicil ve askerlik durum belgesi
11-) Sigorta, Bağ-Kur veya Emekli sandığı belgesi (Kamu görevlisi olarak çalışanlar için hizmet belgesi)
12-) Mal bildirimi (Kurumumuzda doldurulacaktır.)
13-) Özgeçmiş
İletişim Adresi ve Telefonu:
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörlüğü
Personel Daire Başkanlığı Yunus Emre Yerleşkesi 70100 - KARAMAN
Telefon: 0 (338) 226 20 39
0 (338) 226 20 43